BLAUPUNKT HR7BR

Warszawa, 27 września 2016 – Blaupunkt, niemiecka ikona jakości, jeden z liderów branży Audio w Europie, wprowadza na polski rynek nowy radioodtwarzacz domowy HR7BR, który łączy w sobie elementy stylu retro z możliwością odtwarzania plików muzycznych z najnowszych nośników.

hr7br_front

W przedniej części obudowy urządzenia HR7BK znajduje się duże pokrętło służące do regulacji częstotliwości analogowego tunera FM. Umieszczona wokół gałki skala informuje użytkownika o wybranym zakresie FM. Radioodtwarzacz posiada także wbudowaną antenę teleskopową w celu uzyskania jak najlepszego odbioru sygnału radiowego. Poniżej pokrętła znajdują się przyciski sterujące włączaniem i wyłączaniem urządzenia oraz regulacją poziomu głośności, a także przełączaniem utworów podczas odtwarzania plików muzycznych.

W tylnej części obudowy zostały wbudowane gniazda dla kart SD oraz przenośnych pamięci USB o maksymalnej pojemności do 32GB, dzięki czemu użytkownik ma możliwość odtworzenia swoich ulubionych utworów z własnej biblioteki muzycznej zapisanych w formacie MP3 i WMA. Obok portów znajduje się gniazdo AUX, za pomocą którego możliwe jest podłączenie wszelkich zewnętrznych źródeł dźwięku. Radioodbiornik posiada wbudowany wzmacniacz o mocy wyjściowej 5Watt RMS, co w połączeniu z efektywnym głośnikiem oraz drewnianą obudową typu BASS REFLEX, zapewnia doskonałe efekty dźwiękowe.

Funkcje i specyfikacja:
•    Radio FM
•    Odtwarzacz USB/SD z odczytem plików MP3/WMA
•    Wejście AUX minijack
•    Moc wyjściowa: 1 x 5W RMS
•    Antena teleskopowa
•    Zasilanie: AC 230V ~ 50Hz
•    Wymiary: 255(szer.) x 160(wys.) x 155(gł.)mm
•    Waga: 2.04kg

Sugerowana cena detaliczna brutto: 159 zł

O firmie Blaupunkt.

Powstanie firmy datowane jest na 1923 rok, kiedy radiofonia stawiała w Niemczech pierwsze kroki, w Berlinie została założona firma „Ideal” produkująca początkowo słuchawki. Każdą parę słuchawek technicy firmy dokładnie sprawdzali i oznaczali symbolem jakości – niebieską kropką. W końcu Klienci zaczęli pytać o słuchawki z niebieską kropką i tak przyjęła się nowa nazwa Blaupunkt. Symbol jakości stał się znakiem firmowym, a w roku 1938 również nazwą firmy. 100 lat historii motoryzacji to również lata technicznych wynalazków firmy Blaupunkt. W roku 1932 zakłady Ideal wyprodukowały pierwsze w Europie radio samochodowe – model Blaupunkt AS 5, który stał się fundamentem rozwoju współczesnych samochodowych systemów audio.

W Polsce Blaupunkt obecny jest od 1993 roku. Oferuje między innymi komponenty z zakresu elektroniki użytkowej, w skład której wchodzą urządzenia car audio oraz dynamicznie rozwijający się segment domowego sprzętu audio.

Wyłącznym dystrybutorem tych kategorii produktowych marki Blaupunkt w Polsce jest 2N-Everpol Sp. z o.o.

PODZIEL SIĘ NEWSEM ZE ZNAJOMYMI

MOŻE ZAINTERESUJĄ CIĘ RÓWNIEŻ PONIŻSZE ARTYKUŁY?