Warszawa, 12.05.2025 r.
Firma 2N-Everpol, dystrybutor renomowanych marek elektronicznych z ponad 30-letnią tradycją na polskim rynku, informuje o efektach swojej trzyletniej współpracy z Fundacją Fun & Drive, która zaowocowała współfinansowaniem zakupu czterech karetek neonatologicznych ratujących życie najmłodszych pacjentów w Polsce.
Fundacja Fun & Drive dzieciom, działająca od 2019 roku, powstała z połączenia pasji do motoryzacji i pragnienia niesienia pomocy dzieciom. Dzięki partnerstwu z 2N-Everpol oraz innymi zaangażowanymi organizacjami, fundacji udało się osiągnąć przełomowe rezultaty w zakresie poprawy transportu medycznego dla noworodków i wcześniaków.
„Nasze zaangażowanie w projekty Fundacji Fun & Drive stanowi naturalne rozszerzenie wartości, które przyświecają nam w codziennej działalności biznesowej. Wierzymy, że odpowiedzialność społeczna powinna wykraczać poza mury firmy i przynosić realne, mierzalne korzyści społeczeństwu,” mówi Tomasz Jakóbczyk, Founder & CEO w 2N-Everpol.
Wspólne działania przyczyniły się do zakupu pierwszej w Polsce karetki neonatologicznej o zabudowie kontenerowej, która codziennie ratuje średnio troje dzieci. W 2023 roku partnerzy rozpoczęli finansowanie drugiego pojazdu – największej, najbezpieczniejszej i najbardziej zaawansowanej karetki w Europie, która rozpoczęła swoją służbę w styczniu 2024 roku, transportując małych pacjentów na terenie całego kraju. Najnowszy, trzeci pojazd, również współfinansowany przez 2N-Everpol, wkrótce dołączy do floty ratującej życie.
„Dzięki rozwojowi neonatologii szanse na przeżycie mają nawet dzieci ważące zaledwie 0,5 kg. Każda minuta transportu jest kluczowa, a nasze karetki wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt medyczny znacząco zwiększają szanse na przeżycie najmłodszych pacjentów,” podkreśla Tomasz Bodnar założyciel Fundacji Fun & Drive.
Współpraca z Fundacją Fun & Drive to część szerszej strategii społecznej odpowiedzialności 2N-Everpol, która obejmuje również zaangażowanie w kampanię „Nie hejtuję – motywuję”, docierającą do ponad 120 polskich szkół, oraz partnerstwa z Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii i Fundacją „Akogo?”.
Jako firma rodzinna z polskimi korzeniami, 2N-Everpol konsekwentnie łączy innowacyjność biznesową – będąc pionierem w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej – z odpowiedzialnością za lokalne społeczności, do których należy.